Kort berichtje en nieuwe nummers! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Maaike & Marian - WaarBenJij.nu Kort berichtje en nieuwe nummers! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Maaike & Marian - WaarBenJij.nu

Kort berichtje en nieuwe nummers!

Door: Marian & Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike & Marian

29 Augustus 2008 | Australië, Darwin

Hallo lieve allemaal,

Echt zo super om al die berichtjes te lezen! Even snel een berichtje om te laten weten dat we nog leven hoor:p....maar we vertrekken zo naar het Kakadu park met drie ander backpackers! We gaan daar voor 6 dagen heen dus als we terug zijn, kunnen jullie weer een berichtje van ons verwachten! :D

We hebebn trouwens beide nieuwe nummers:

Marian: +61405709987
Maaike: +61405705608

Nou, tot volgende week!

Liefs, Marian & Maaike

  • 31 Augustus 2008 - 15:52

    Margriet En Gerard:

    Dag Marian,
    Zo nu en dan lees ik jullie site, spannend allemaal!!Zo te lezen gaat het goed met jullie en maken jullie contact met andere backpackers, leuk hoor. We hebben gisteren een paar foto,s van Ans en Tobias gekregen, erg leuk.
    Hier gaat alles goed, we hebben vandaag een flinke fietstocht gemaakt, dit was na een luie week Frankrijk hard nodig. Je weet toch dat Gerard en ik met Bien en Carolien een weekje naar Frankrijk zouden gaan?
    Met de kinderen en kleinkinderen gaat het ook prima, het komend weekend komen de drie van Erik en Marieke logeren en een week later komt Maarten van Frans en Marieke logeren.
    Beste Marian doe heel veel groeten aan je vriendin(ik ken haar niet) we wensen jullie het allerbeste en heel veel plezier.(tot een volgende keer).
    Groeten?liefs
    Margriet en Gerard

  • 31 Augustus 2008 - 17:25

    Sint:

    Echt leuk. Gister deed jullie site t bij mij niet. Ik kreeg steeds 'error' in beeld te zien. Maar gelukkig kon ik er nu wel weer op! Ik ben benieuwd wat jullie staks allemaal te melden hebben!

    Morgen begint hier het schoolleven weer.. Dus gelukkig kan ik dan elke dag op jullie site kijken! Want ik heb geen internet in Berkel! Das een minpuntje.. Maar misschien gaan we toch een abonnement afsluiten. Toch wel onmisbaar geworden dat internet! ;)

    Have fun!! Ennuuhhh wanneer krijgen we meer foto's??? :p

    Liefs, x

  • 31 Augustus 2008 - 18:23

    Pa:

    hallo m2
    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven in Kakadu NP. Pas op voor de Crocodiles en de Aboriginals.In de KCK van deze maand staat een artikel over de outback van Australië, dus wij zijn benieuwd naar jullie foto,s.
    xxxooo Pa

  • 01 September 2008 - 10:53

    Simone:

    Ik ben eventjes op vakantie naar Kreta (geen stakingen van de piloten! jippie!) en gelijk al 3 berichtjes van jullie! goed bezig ;):D Maar nu dus eindelijk een reactie van mij! Het klinkt allemaal al helemaal super, ik ga nu even de foto's bekijken!
    Viel spass meiden!. liefs simone.
    ps: Maaike: gefeliciteerd nog!!

  • 01 September 2008 - 16:42

    Ton En Tonny:

    lieve marian en maaike,
    leuk om jullie op deze manier te volgen,volgens mij genieten jullie er wel van.hier is alles ok, de vakanties zijn nu voorbij en wij zijn allemaal weer back to work. rene en anneke(en jorrit en meron) zijn bij henk wezen barbequen het weekend en wij hebben in rolde van het heerlijke weer genoten.het was zomers dit weekend en zeer waarschijnlijk een van de laatste zomerse dagen van 2008. wat dat betreft hebben jullie het er beter voor staan, jullie kunnen de tweede zomer tegemoet zien, toch? zeg, heel veel plezier verder en wij blijven jullie volgen!
    liefs ton en tonny

  • 02 September 2008 - 10:47

    Pa En Ma:

    Hallo Marian,

    Wij hebben de mooie verjaardagskaarten ontvangen. Het komt wel goed met het extra wijntje en advocaatje.
    Heel veel plezier

    xxxoooxxx Pa

  • 02 September 2008 - 12:30

    Rita Boer.:

    Lieve Marian en Maaike,
    Jouw moeder Marian heeft mij getipt, kijk af en toe en volg jullie. Heel leuk om dit te bekijken, het gaat goed en jullie vermaken je prima. Ik lees wel hoe jullie het hebben gehad in het KaKadu park. Het is hier herfstachtig en kil. Lieve groeten Rita Boer.

  • 02 September 2008 - 16:26

    Holger En Iris:

    Heey Toppers!

    Het gaat jullie goed daar! We zijn er benieuwd naar jullie Kakadu park verhalen.

    Veel plezier,

    Holger en Iris

  • 05 September 2008 - 08:30

    Marianne:

    Heey meiden,
    Hoe is het? Hebben jullie lekker genoten van het Kakadu park? Ben zo ontzettend benieuwd naar de foto's etc...komen vast en zeker snel op dit site!
    Lieve Marian, ik wilde je de hele tijd al bellen...maar had het tijdsverschil niet zo goed in mijn hoofd! Dus dan wist ik niet of ik 's avonds wel kon bellen, haha! Maar nu weet ik het, dus dit weekend kan je een telefoontje verwachten ;-)
    Nou we kletsen snel bij, en ik wacht jullie volgende verhaal weer af!
    Kus Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Maaike & Marian

Actief sinds 25 Mei 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 22262

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2008 - 01 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: