Bangkok! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike & Marian - WaarBenJij.nu Bangkok! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maaike & Marian - WaarBenJij.nu

Bangkok!

Door: Marian & Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike & Marian

21 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,

Allereerst willen we iedereen super bedanken die ons hebben uitgezwaaid op Schiphol!!! Maakte het afscheid miss wel ietsjes lastiger maar was wel super lief! Super leuk dat we ook nog een heel uitzwaaicommite op het dak hadden staan!! Super lief, we hebben spierpijn van het zwaaien!!

Gister zijn we veilig en wel geland in Bangkok en wat is het hier leuk! :D Vlucht is prima verlopen, alleen hadden we een beetje een rare Franse vrouw naast ons. Was steeds aan t zeuren en zuchte steeds als het meisje van jochem myer, tsss.

Vandaag zouden we eigenlijk met de fietstocht meegaan maar we hadden onze mobiel nog niet veranderd in de tijd van hier:p dus helaas :s maar goed, hopen dat we morgen mee kunnen! Haha!

Ons hostel is ook prima...geen kakkerlakken gevonden onder het bed :p Het is erg schoon en het eten is ook heerlijk! We hebbben met stokjes gegeten ;)

Liefs, Marian & Maaike

• 21 Augustus 2008 - 06:59

Marianne:

Heey Marian en Maaike,
    Goed om te horen dat jullie veilig in Bangkok zijn aangekomen! Nu is het echt allemaal begonnen! Dus morgen gaan jullie fietsen...lijkt me apart om dat in Bangkok te doen, maar wel super leuk! Geniet er maar lekker van, en ik lees jullie belevenissen op de fiets in het volgende verhaal, haha!
    Kus Marianne

• 21 Augustus 2008 - 07:14

Marije:

Jaaa jullie zijn dr! Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Hoe staat t met de culture shock? Ik ga jullie volgen, veel plzr!! Liefs

• 21 Augustus 2008 - 07:24

KIM:

Hee Chickies!!

Super dat jullie helemaal goed geland zijn! ik was er al benieuwd naar. Oh wat spannend allemaal hoor! Ben ook heel benieuwd naar de foto's straks..
    Marian, als jullie voor wat langer ergens blijven hoor ik het he.. dan stuur ik de foto's naar je op. Ze zijn erg bijzonder.. ;) Of een van ons heeft de ogen dicht, of je kunt het aantal vullingen precies tellen ;) haha
    Maar verder zijn ze leuk..

Heel veel plezier!! En kakkerlakken niet doodstampen he.. dan komen er nog veel meer.. haarlak of deo werkt beter.

Liefs en een dikke kus!

Kim

• 21 Augustus 2008 - 07:43

Sterre En Simone:

Groetjes vanuit Ibiza! En maak er een super tijd van.

Liefs,
    Sterre en Simone

• 21 Augustus 2008 - 08:08

Sint:

Super om te lezen dat de vlucht goed is gegaan! Jammer van die Franse vrouw. Maar ach dat is nu achter de rug.
    Wel grappig dat jullie de tijd nog niet hadden aangepast. Is dat nou echt iets voor jullie?! :p Hopelijk lukt het morgen wel, zou anders wel jammer zijn.
    Geniet van Bangkok! Het paleis van de koning is (zoals mijn moeder mij heeft verteld) de moeite waard om te bezoeken.
    Nou ik kijk uit naar jullie verhalen!

Veel liefs, x

• 21 Augustus 2008 - 10:22

Marion:

Hoi Maaike en Marian,
    blij dat jullie veilig in Bangkok zijn.het uitzwaaien op het dak vonden we erg leuk.veel plezier morgen op de fiets.
    groet Marion

• 21 Augustus 2008 - 11:46

Nanda:

Hey meiden!
    Het afscheid was inderdaad wel lastig... maar ik ben wel super blij dat ik naar Schiphol ben gegaan.

Fijn dat de vlucht goed is gegaan! Haha gekkies dat jullie de tijd niet hadden ingesteld. Maaike, ben je nou eerder jarig of later. Dat is namelijk wel een gek idee!

Heel veel plezier in Bangkok en hoplijk kunnen jullie morgen gaan fietsen!

• 21 Augustus 2008 - 14:41

Ellis:

heel veel plezier meiden, en maaike alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. liefs ellis

• 21 Augustus 2008 - 15:02

Lien Hogeling:

Lieve meiden,

Wat was het leuk op het dak en wat hebben we gezwaaid. Geniet lekker van Bangkok en jullie fietstocht daar, erg leuk om vandaag al van jullie te horen.

Liefs van Lien.

• 21 Augustus 2008 - 16:18

Anouk Hofstede:

Ha Maaike,

Bangkok is gaaf he!
    Wat leuk dat je met marian op reis bent. Eerst Thailand en door naar Australie toch? Hoop dat het voor jullie een onvergetelijke reis wordt, geniet er in ieder geval van en doe alles waar je altijd al van hebt gedroomd!

Ik ben afgelopen april/mei in Thailand geweest, ook heerlijk rondgetrokken met de tas op de rug!

Veel plezier,
    Gr. Anouk.

• 21 Augustus 2008 - 19:20

Henny:

Sawa dih kah,(goededag)
    Geweldig dat jullie zo snel zijn met 'n bericht uit Bangkok!Toch last van 'n jetlag dat jullie de tijd vergaten? Hoop dat 't vandaag lukt.Hoe is 't weer,regenjackje al nodig?Veel sanuk (plezier)'k Heb even m'n Thaise taal opgehaald van 36 jaar geleden,ha,ha!!goed he?Bye,bye,love,Henny

• 21 Augustus 2008 - 19:57

Pa:

Maaike en Marian,

Super mooi dat het begin van jullie reis goed is verlopen. Dinsdag was een fijne dag. Lekker rustig en ontspannen en een goed hello,good bye.
    Veel plezier en voorzichtig doen.
    groetje xxxooo Pa

• 22 Augustus 2008 - 08:10

Jose Klooster:

Fijn dat de reis goed verlopen is Je zult nog wel meer vreemde figuren tegenkomen onderweg!!kijk uit!!Zijn Hugo en Barbara ook op Schiphol geweest om jullie uit te zwaaien? gr.Jose Zutphen

• 22 Augustus 2008 - 10:11

Elsemieke:

gelukkig zijn jullie veilig aangekomen! Bangkok, dat is ver.
    hahah, en was het fietsen leuk??

Liefs, ELsemieke

• 22 Augustus 2008 - 10:47

Marjan O.:

Hallo M en M,

Echt leuk zo'n snel bericht.De fietstocht is goed op de dag zelf te plannen vlg. Brigit.De foto's van het paleis v.d. Koning van haar waren erg mooi.Geniet ervan.We zien uit naar het volgende bericht.Groetjes, Frans en Marjan.

• 22 Augustus 2008 - 11:44

Liesbeth:

hey meiden! mooi dat het begin al allemaal zo goed is verlopen :) Fijn om te horen!

Tot het volgende verhaal!

Liefs

• 22 Augustus 2008 - 12:04

Barbara:

Hoi, Fijn dat de reis goed is verlopen! Veel plezier morgen met fietsen en alvast fijne verjaardag Maaike. Hoe komt het dat de "huidige lokatie" in het profiel nog op "NL, DH en GR staat?"
    groetjes Bar

• 22 Augustus 2008 - 14:08

Lien:

Lieve Maaike, alvast van harte gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van.
    Wij (de zussen)gaan morgen met Henny een dagje Amsterdam doen en vieren daar jouw verjaardag, zal vast ook heel gezellig worden.
    Liefs Lien.

• 22 Augustus 2008 - 15:36

Holger:

Heey Marian en Maaike,

Fijn te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Dat nog zonder kakkerlakken en dergelijk, bravo.

Veel plezier met de fietstocht en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes,

Holger en Iris

• 22 Augustus 2008 - 17:41

Luuk Van Veen:

Lieve juf,
    Ik heb dinsdag in de lucht gekeken of ik jouw vliegtuig zag. De vakantie duurt wel heel lang, maar ik mag alweer snel naar school, zei mamma.
    Enne...als ik weer naar school ga, mag ik ook zelf gaan fietsen, net als jullie!!
    groetjes,

Luuk

• 22 Augustus 2008 - 18:42

Zus:

Hoi beiden,
    Wat leuk om al wat van jullie te horen. Had op internet gezien dat jullie geen vertraging hadden. Dan valt een franse vrouw nog wel mee :). Hopelijk hebben jullie het vandaag leuk gehad! Ik was dinsdag wel even :( een jaar is toch best lang.. Maar geniet ervan en dan vliegt het jaar ook zo om! Liefs Ans

PS huidige locatie Nederland???

• 23 Augustus 2008 - 21:36

Channa:

gefeliciteerd Maaike! hebbie lekker gefietst? Geniet ervan en ik denk aan jullie!

Liefs, Channa